PUUB en 20 årig Smedstorpstardition
Välkommen till årets PUUB-premiär hos Gun och Evald på Torggatan 2 (gamla banken) i Smedstorp.
Onsdag 17 juni kl 19 samlas vi i trädgården.
Vi har många nyinflyttade och sommarboende i byn, se till att de slår följe med dig. PUUB:en är ett ypperligt tillfälle att lära känna varandra.
Som vanligt: ta med egen dricka (öl, vin, läsk, kaffe…) och kom till denna anspråkslösa och familjevänliga tillställning.
Välkommen!
Vill du också vara PUUB-värd i Smedstorp i sommar?
Hos Leif Handlare kan du skriva upp dig på listan.
Några har redan anmält sig, så passa på medan det finns platser kvar.
Vi har haft PUUB-kvällar i Smedstorp i 20 år och fortfarande är det
uppskattat att komma och roligt att vara PUUB-värd.












